آموزشگاه کامپیوتر توس

اموزش کار با کامپیوتر از مبتدی تا پیشرفته به صورت عملی وکاربردی

آموزشگاه کامپیوتر توس

اموزش کار با کامپیوتر از مبتدی تا پیشرفته به صورت عملی وکاربردی

آموزشگاه کامپیوتر توس

آموزشگاه کامپیوترتوس
مشهد-حاشیه احمدآباد -احمدآباد7-پلاک20-مجتمع گوهر شاد-واحد 207
تلفن:-09197661336
اموزش کار با کامپیوتر از مبتدی تا پیشرفته به صورت عملی وکاربردی
اموزش کامپیوتر- ICDL -ارزدیجیتال-فتوشاپ -برنامه نویسی- طراحی سایت- شبکه های اجتماعی ....
ماآماده ارائه بیش از200دوره به شما هستیم
بامدرک معتبر
قابل ترجمه
کلاس ها شامل بالاترین حد فراگیریست وکاملا کاربردی و عملی
- استفاده از اساتید با تجربه و با سابقه
*- ورود ساده به بازار کار

آموزش کامپیوتر

دوشنبه, ۲۲ آبان ۱۴۰۲، ۰۱:۱۶ ب.ظ | اموزشگاه کامپیوتر توس | ۰ نظر

 

در دوره آموزش کامپیوتر صفر تا صد  کامپیوتر در هر سطح و هر حوزه ای آموزش های تخصصی ارائه میشود و شما میتوانید با دریافت مدرک بین المللی فنی حرفه ای برای ورود به بازار کار و کسب درآمد آمادگی لازم را پیدا کنید.

در کلاس های کامپیوتر مشهد در موسسه آسیایی تمام سرفصل های سازمان فنی حرفه ای کشور تدریس میشود و تمرکز بر تدریس مباحث بازار کاری میباشد. برای کسب درآمد هرچه بیشتر و رسیدن به قله موفقیت همین امروز تصمیم بگیر و در مناسب ترین دوره ها متناسب با شرایطت شرکت کن.

آموزش ویندوز

در دوره آموزش ویندوز از مجموعه آموزش کامپیوتر کامل شما صفر تا صد کار با ویندوز در نسخه های مختلف را یاد میگیرید و در هر سطحی از دانش فنی که باشید میتوانید اطلاعات خود را ارتقا دهید. دراین دوره آموزش با کامپیوتر به گونه ای تدریس شده است که برای همه افراد در سطوح مختلف مناسب باشد و نکات مهمی را به افراد آموزش دهد. در دوره آموزش ویندوز از آموزش کامپیوتر از صفر به کارآموزان مدرک بین المللی فنی حرفه ای اعطا میشود و افراد برای ورود به بازار کار آماده میشوند.

 

آموزش اینترنت

یکی دیگر از موارد اساسی برای آموزش کامپیوتر کامل، یادگیری سرچ در اینترنت و رفع نیاز های خود در بستر اینترنت میباشد. در موسسه آسیایی به عنوان آموزشگاه فنی و حرفه ای کامپیوتر ما سعی میکنم به صورت حضوری و به زبان ساده صفر تا صد کار با اینترنت را یاد بگیرید.

برای دریافت آموزش کامپیوتر حرفه ای شما ابتدا باید اصول و پایه کار با کامپیوتر را به طور کامل یاد بگیرید که برای این منظور آموزش مقدماتی کامپیوتر را به شما ارائه داده ایم و شما میتوانید با مراجعه به صفحه مربوط به این دوره کلیه موارد را یاد بگیرید و از پایه یادگیری کامپیوتر از صفر رایگان را شروع کنید.

آموزش مبانی کامپیوتر

یکی از مواردی که در آموزش کامل کامپیوتر برای مهارت های هفتگانه کامپیوتر تدریس میشود آموزش مبانی کامپیوتر میباشد. که افراد در این دوره آموزش کامپیوتر میتوانند با مفاهیم فناوری اطلاعات به صورت مقدماتی آشنایی پیدا کنند و اولین گام را برای ورود به دنیای کامپیوتر بردارند.

در حوزه مبانی کامپیوتر تلاش شده آموزش کامپیوتر به زبان ساده تدریس شود تا افراد بتوانند در هر سطح دانش فنی از آموزش ها نهایت بهره را ببرند

آموزش ورد

یکی دیگر از مواردی که در آموزش هفت گانه کامپیوتر تدریس میشود و مخاطبان زیادی دارد آموزش ورد میباشد. ورد یکی از نرم افزار هایی آفیس میباشد که برای اشتغال در امور اداری و سایر مشاغل از نیازمندی های کارفرمایان میباشد. در آموزش کامپیوتر به زبان ساده در حوزه ورد تلاش شده هرآنچه برای کار با ورد نیاز است بدانید تدریس شود و علاوه بر تدریس سرفصل های سازمان فنی حرفه ای نکات بازار کاری نیز گفته شود.

آموزش کامپیوتر icdl برای شما این امکان را فراهم میکند با یادگیری نرم افزار های آفیس مانند ورد و اکسل و پاورپوینت و اکسس مدرک icdlدرجه یک دریافت کنید. در فیلم آموزش ورد تلاش شده هرآنچه برای دریافت مدرک فنی حرفه ای ورد نیاز است بدانید تدریس شود و شما بعد از آموزشهای آنلاین کامپیوتر در حوزه ورد میتوانید اقدام به دریافت مدرک معتبر نمایید. یادگیری ورد میتوانید یکی از ابتدایی ترین گام ها برای پاسخ به سوال چگونه کامپیوتر یاد بگیریم باشد که با یادگیری تخصصی صفر تا صد کار با کامپیوتر آن میتوانید به سرعت وارد بازار کار شوید.

آموزش پاورپوینت

موسسه کامپیوتر آسیایی به عنوان بهترین آموزشگاه کامپیوتر تلاش میکند تا با آموزش گام به گام مهارت های کامپیوتر و آموزش کسب درآمد با کامپیوتر افراد را برای ورود به بازار کار و کسب درآمد در حوزه های مختلف آماده نماید. یکی از دوره هایی که طرفدار زیادی دارد آموزش صفر تا صد کامپیوتر برای کودکان میباشد که هرآنچه در مدرسه و در آینده برای دانشگاه و ارائه مطالب درسی و پروژه نیاز است آموزش داده میشود. یکی از این موارد آموزشی پاورپوینت میباشد. که برای ارایه مطالب بسیار مورد استفاده قرار میگیرد و با آموزش آنلاین کامپیوتر و پاورپوینت میتوان حتی در این حوزه در هر رده سنی کسب درآمد داشت.

این دوره از جمله آموزش های عملی و کاربردی میباشد که افراد را برای ورود به بازار کار و آموزش پایه کامپیوتر نیاز دارند.

 

 

 

 

آموزش اکسل

اکسل یکی از نرم افزار هایی است که هم در حوزه امور حسابداری و هم امور اداری مورد استفاده قرار میگیرد و در صورتی که افراد بتوانند این نرم افزار را به صورت حرفه ای یاد بگیرند زمینه اشتغال برای آن ها در ایران و کشور های خارجی بسیار فراهم است. در دوره آموزش اکسل از موارد آموزش کلاس کامپیوتر آسیایی مدرک فنی حرفه ای به کارآموزان اعطا میشود و هرآنچه برای ورود به بازار کار نیاز است به کارآموزان تدریس میشود.

از دیگر ویژگی های دوره آموزش اکسل در آموزشگاه اسیایی این است که برترین اساتید اکسل برای یاد دادن کامپیوتر ایران گرد هم آمده اند و افراد با شرکت در کلاس اکسل میتوانند از تجارب و تخصص برترین اساتید ایران بهره مند شوند و تحت آموزش اولیه کار با کامپیوتر قرار گیرند. برای اطلاع از زمان برگزاری کلاس های اکسل و آموزش کمپیوتر برای همه و کسب اطلاعات بیشتر در مورد این دوره آموزشی میتوانید به صفحه درباره ما  مراجعه کنید.

آموزش اکسس

یکی دیگر از مواردی که در آموزش های حضوری کامپیوتر، آموزش اکسس میباشد. با استفاده از نرم افزار اکسس میتوان بانک های اطلاعاتی ساده ای را ایجاد کرد و ذخیره سازی اطلاعات را به صورت نظم دهی شده انجام دهید. در دوره آموزش اکسس از آموزش کار با رایانه به کارآموزان مدرک فنی حرفه ای بین المللی اعطا میشود و تدریس بر اساس سرفصل های سازمان فنی حرفه ای انجام میشود. مراحل آموزش کامپیوتر در این دوره آموزشی متناسب با سطح دانش بیشتر شرکت کنندگان بوده و با آموزش ابتدایی کار با کامپیوتر شروع شده و به آموزش حرفه ای کامپیوتر ختم میشود و تخصص افراد تقویت میشود. شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که کلاس کامپیوتر چگونه است در پاسخ باید بگوییم در موسسه اسیایی کلاس ها در محیطی کاملا صمیمانه و حرفه ای برگزار میشود و آموزش کامپیوتر با تدریس برترین و خبره ترین اساتید میباشد.

دوره های گرافیک

آموزش جامع کامپیوتر

در آموزش صفر تا صد کامپیوتر برای کسانی که به دوره های گرافیک علاقه مند هستند دوره های فنی حرفه ای در آموزشگاه اسیایی برگزار میشود. دوره های گرافیکی در آموزش کامپیوتر از ابتدا به شما کمک میکنند در مدت زمان کوتاه تری کار با نرم افزار های پرکاربرد طراحی را یاد بگیرید و برای ورود به بازار کار و کسب درآمد بیشتر آماده شوید.

در آموزشگاه اسیایی برترین اساتید آموزش کامپیوتر حرفه ای حضور دارند و کمک میکنند در دوره های مقدماتی تا پیشرفته سریع تر برای اشتغال آماده شوید.

کار با نرم افزار فتوشاپ، ایلوستریتور، کورل، افترافکت، پریمیر، ایندیزاین، کامتازیا در این دوره ها به شما آموزش داده میشود و در نهایت به شما مدرک بین المللی فنی حرفه ای برای دوره های مختلف گرافیکی به شما اعطا میگردد.

مهمترین مزیت دوره های گرافیکی نسبت به دوره های برنامه نویسی این است که شما در مدت زمان کمتری میتوانید به نرم افزار های مختلف گرافیکی تسلط یابید و هرآنچه برای ورود به بازار کار است را یاد بگیرید و در مدت زمان کمتری به درآمد بالایی خواهید رسید.

 

آموزش فتوشاپ

نرم افزار فتوشاپ یکی از نرم افزار هایی است که برای کار های گرافیکی به عنوان بیس و پایه یاد میشود و بیشتر امور گرافیکی را میتوان با این نرم افزار انجام داد و یکی از مواردی است که در آموزش کار با رایانه آموزش داده میشود.

بازار کار فتوشاپ هم در ایران و هم در کشور های خارجی بسیار پر رونق میباشد و آن به دلیل وسعت اموری است که با این نرم افزار قابل انجام است. آموزش فتوشاپ از مجموعه دوره های گرافیک در آموزشگاه اسیایی با تدریس برترین اساتید ایران برگزار میشود

 و افراد به صورت پروژه محور و انجام کار های عملی با این نرم افزار آشنا میشوند. در دوره آموزش فتوشاپ از آموزش کامل کامیپوتر مدرک فنی حرفه ای به کارآموزان اعطا میشود و افراد میتوانند با استفاده از این مدرک سریع تر وارد بازار کار شده و کسب درآمد داشته باشند.

آموزش ایلوستریتور

یکی دیگر از نرم افزار هایی که برای شما عزیزان ارائه داده ایم ایلوستریتور میباشد. این نرم افزار مبتنی بر بردار میباشد و میتوان از آن برای ایجاد لوگو، آیکن، پوستر، نماد و الگو استفاده کرد. در این دوره آموزشی به کارآموزان آموزش کامپیوتر به زبان ساده

مهمترین ویژگی که این دوره آموزش استفاده کاربردی و عملی  این نرم افزار  است که هرآنچه برای ورد به بازار کار نیاز است به شما آموزش داده میشود و شما میتوانید بعد از اتمام آموزش ایلوستریتور و تسلط بر آن.

این دوره از جمله آموزش های کاربردی کامپیوتر میباشد که طرفداران زیادی دارد و به علت کسب درآمد قابل قبول در مدت زمان محدود یادگیری توانسته به یکی از رشته های محبوب آموزش های اولیه کار با کامپیوتر تبدیل شده است.

آموزش کورل

از دیگر نرم افزار های کاربردی در حوزه امور گرافیکی کورل دراو میباشد.

 علاقه مندان به حرفه ای شدن در این حوزه میتوانند در کلاس های حضوری کورل آموزش کورل آموزشگاه اسیایی شرکت کنند .و تخصص لازم را در این حوزه کسب نمایند.

در این دوره برترین اساتید مشهد تدریس را بر عهده گرفته اند و افراد میتوانند با شرکت در این دوره آموزشی صفر تا صد کار با نرم افزار کورل را یاد بگیرند.

دراین دوره آموزش مقدماتی کار با کامپیوتر شما میتوانید طراحی لوگو،پوستر، کارت ویزیت و کاتالوگ و ده هامورد دیگر را یاد بگیرید

و این اطمینان را داشته باشید در کلاس آموزش کورل میتوانید مهارت های پولساز را یاد بگیرید.

 آموزشگاه اسیایی برای پیشبرد اهداف مجموعه در این راستا آموزش گرافیک کامپیوتری را ارائه داده است که شما میتوانید مهارت کامپیوتر کسب کنید.

آموزش افتر افکت

افترافکت یکی دیگر ار نزم افزار هایی است که برای ایجاد پویا نمایی دو بعدی و ایجاد جلوه های سینمایی مورد استفاده قرار میگیرد و میتوان با استفاده از آن افکت های لازم را ایجاد کرد. به طور کلی میتوان گفت با استفاده از نرم افزار افترافکت میتوان ویرایش فیلم ها را انجام داد و ویدیو های منحصر به فردی ایجاد کرد.

 آموزش افتر افکت در آموزشگاه اسیایی در کلاس آموزش کامپیوتر با ارائه مدرک فنی حرفه ای انجام میشود.

آموزش افترافکت یکی از الزامات برای آموزش کامپیوتر در حوزه گرافیک میباشد و به افراد کمک میکند با تسلط به تکنیک هایی به سرعت از مهارت های کسب شده خود درآمدزایی داشته باشند. برا یادگیری این نرم افزار گرافیکی شما ابتدا باید طریقه کار با کامپیوتر را بلد باشید تا بتوانید از تمام قابلیت های این نرم افزار نهایت بهره را ببرید. مهمترین ویژگی آموزش افترافکت در آموزشگاه اسیایی این است که این آموزش مناسب هر قشر و هر رده سنی است و حتی میتوانید برای آموزش کودکان تان از آن بهره ببرید و مهارت های آن ها را بهبود بخشید.

و افراد کم سن میتوانند مطالب تدریس شده در کلاس را بارها مرور کرده و به تسلط لازم برسند.

در این دوره از آموزش کامپیوتر حرفه ای شما میتوانید یکی از مهارت هایی که درآمد بالایی برای شما به همراه دارد را یاد بگیرید.

آموزش پریمیر

پریمیر یکی از ابزار های قدرتمند برای ویرایش ویدیو و ایجاد فیلم های باکیفیت میباشد و با یادگیری این نرم افزار میتوان تدوین فیلم ها را به صورت ساده انجام داد و از این طریق کسب درآمد بالایی داشت.

البته شما باید دقت داشته باشید که برای یادگیری کار با نرم افزار های گرافیکی نیاز است کار با کامپیوتر را بلد باشید.

شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که چگونه کامپیوتر را یاد بگیریم ؟در پاسخ باید گفت شما میتوانید در کلاس های آموزش کار با رایانه آموزشگاه اسیایی شرکت کنید تا ابتدا طریقه کار با کامپیوتر را یاد بگیرید و سپس بتوانید از نرم افزار های گرافیکی نهایت بهره را ببرید.

آموزش ایندیزاین

یکی از بهترین نرم افزار ها برای صفحه آرایی و طراحی صفحات کتب و مجلات نرم افزار ایندیزاین میباشد.

 این نرم افزار در مورد امور چاپی از نرم افزار ورد بسیار قوی تر عمل میکند و میتواند با نرم افزار های ادوبی هماهنگ شود.

 شاید بتوان از سایر نرم افزار ها نیز برای صفحه آرایی استفاده کرد اما به طور کلی میتوان گفت این نرم افزار به صورت تخصصی برای این کار طراحی شده است و میتوانید پروژه های قوی تری با آن ایجاد کنید.

 برای یادگیری ایندیزاین شما ابتدا باید آشنایی با کامپیوتر مقدماتی پیدا کنید

آموزش کامتازیا

کمتازیا یکی از نرم افزار های ادیت ویدیو میباشد که با استفاده از آن میتوان ویدیو های منحصر به فرد ایجاد کرد و ادیت های حرفه ای را روی آن ها اعمال کرد کار با این نرم افزار نیاز به آموزش تخصصی دارد تا بتوان با ابزار های مختلف آن و قابلیت های آن ها آشنا شد و ویرایش ویدیو ها را به صورت تخصصی انجام داد.

 در این دوره آموزشی برتربین و حرفه ای ترین اساتید تدریس را برعهده گرفته اند و روش سریع یادگیری کامپیوتر برگزیده شده است تا شما بتوانید در کوتاهترین زمان مهارت لازم را کسب کنید و در این حوزه مشغول به کار شوید. برای یادگیری کار با کامتازیا باید در دوره های کامپیوتر به ترتیب شرکت کنید تا بتوانید تمام روش های ادیت فیلم را یاد بگیرید و بتوانید در این حوزه حرفه ای شوید

. به طور کلی آموزشگاه اسیایی برای آموزش‌کامپیوتر به تمامی جوانب اندیشیده است و شما را در هر حوزه تا حرفه ای شدن پیش میبرد

شما میتوانید این اطمینان را داشته باشید در انتهای دوره آموزش کامتازیا هرآنچه برای اشتغال در این حوزه نیاز است را یاد گرفته اید و میتوانید از آموخته های خود کسب درآمد داشته باشید.

آموزش وردپرس

وردپرس یکی از سیستم های مدیریت محتوا محبوب جهانی میباشد که شما میتوانید با استفاده از آن بدون هیچ دانش برنامه نویسی بهترین سایت های را بسازید. در آموزش کامپیوتر حرفه ای ساخت سایت با وردپرس هم به صورت کلاس با سرفصل های سازمان فنی حرفه ای و هم به صورت آموزش پروژه محور تدریس میشود و شما میتوانید با دریافت مدرک فنی حرفه ای برای ورود به بازار کار و کسب درآمد و دریافت پروژه های حرفه ای اقدام کنید.

شما میتوانید با خیالی آسوده از آموزش وردپرس ارائه شده نهایت بهره را ببرید.

...................................................................

برای یادگیری کامپیوتر از کجا شروع کنیم ؟

سوالی که برای افراد علاقمند به کامپیوتر در ابتدای مسیر یادگیری کامپیوتر پیش می‌آید؛ کامپیوتر و فناوری به عنوان بخشی مهم از زندگی امروزی ما شناخته می‌شوند و همین باعث می‌شود آموزش کامپیوتر در مدارس و آموزشگاه‌های خصوصی به صورت فعال انجام شود.

اما در اول مسیر یادگیری کامپیوتر باید دقت کنید که هدف شما در نهایت چیست و چه نقطه‌ای از دنیای دیجیتال در نظر شماست؛‌ آیا برای استفاده روزمره و مطالعه کتاب و مشاهده فیلم و غیره به کامپیوتر نیاز دارید یا به صنعت کامپیوتر به چشم یک شغل نگاه می‌کنید.

در بیشتر این حالت ها کامپیوتر برای شما مفید خواهد بود اما اگر قصد دارید کامپیوتر را یاد بگیرید تا از طریق آن وارد بازارهای کار این صنعت مانند طراحی سایت  مشهد وسراسر کشور و برنامه نویسی و غیره شوید بهتر است این مقاله را با دقت مطالعه کنید تا بدانید برای یادگیری کامپیوتر از کجا شروع کنیم.

..........................................................................................................

 

آموزش HTML

html یک زبان نشانه گذاری میباشد که با استفاده از آن میتوان زیربنای ساخت سایت را ایجاد کرد و در نهایت بااستفاده از css و جاوا اسکریپت به آن رنگ و بو و جلوه های ویژه ای داد.

آموزش HTML  ازدیگر موارد صفر تا صد آموزش کامپیوتر میباشد که توسط برترین اساتید تدریس میشود و کارآموزان را برای اشتغال سریع تر در این حوزه آماده میسازد.

 

آموزش CSS

با استفاده از css میتوان به صفحات وب خامی که با html نوشته شده اند استایل داد

و آن ها را به صفحات وب منحصر به فرد تبدیل کرد. د شما میتوانید جدیدترین تکنیک های css را یاد بگیرید و برای ساخت صفحات وب حرفه ای اقدام کنید

. در این دوره مدرک فنی حرفه ای به کارآموزان اعطا میشود و افراد میتوانند با استفاده از این مدرک شانس استخدام شدن شان را تضمین کنند

. در آموزش کامپیوتر از مبتدی ابتدا به شما طراحی صفحات وب با html آموزش داده میشود و سپس با استفاده از css نحوه استایل دهی به المان های صفحه وب آموزش داده میشود.

در دوره های آموزشگاه کامپیوتر تمامی مراحلی که باید طی کنید را اندیشیده ایم و شما را در این مسیر راهنمایی میکنیم.

آموزش php

با استفاده از زبان php میتوان بک اند سایت را پایه ریزی کرد و یک سایت داینامیک طراحی کرد.

 آموزش php در آموزشگاه اسیایی با تدریس برترین اساتید php ایران برگزار میشود و شما میتوانید مطمئن باشید در انتهای دوره آموزشی میتوانید پروژه های php حرفه ای را انجام دهید.

 این کلاس از مجموعه آموزشهای حضوری کامپیوتر هم به صورت تدریس سرفصل های آموزشی فنی حرفه ای و هم به صورت پروژه محور پیش میرود و افراد میتوانند هرآنچه برای ورود به بازار کار و کسب درآمد در این حوزه نیاز است را یاد بگیرند.

 

 

آموزش Javascript

با استفاده از جاوااسکریپت میتوان جلوه های خاصی به صفحات وب داد و آن ها را منحصر به فرد و جذاب ساخت.

آموزش Javascript از مجموعه آموزش های سایت آموزش کامپیوتر به صورت کاملا کاربردی پیش میرود و افراد در این دوره آموزشی میتوانند جدیدترین تکنیک های کار با زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت را یادبگیرید.

دوره های حسابداری

آموزش اکسل در حسابداری

اکسل از مجموعه نرم افزار های حسابداری محبوب و کاربردی میباشد که با استفاده از آن میتوانید هم امور اداری را مدیریت کنید و هم مشغول به انجام امور حسابداری شوید.

آموزش کار با کامپیوتر از صفر تا صد

سایت آموزشگاه اسیایی به عنوان بهترین سایت آموزش کامپیوتر در کنار ارائه بهترین روش یادگیری کامپیوتر روش هایی را برای سنجش میزان مهارت کارآموزان تدارک دیده است. به این ترتیب همه افراد میتوانند در آزمون های آنلاین آموزشگاه اسی اییشرکت کنند و با سنجش میزان آموخته های خود از آموزش های کامپیوتر با نمونه سوالات فنی حرفه ای بیشتری آشنا شوند.

آموزش و یادگیری کامپیوتر از صفر

یادگیری کامپیوتر از پایه نیازمند صرف هزینه است چون در ازای هزینه زمانی، انرژی و مالی که در ازای آموزش کامپیوتر پرداخت می‌کنید مهارت و تخصصی می‌آموزید که بسیار کاربردی و مفید است؛ نقطه صفر کامپیوتر کارهایی مانند ایجاد کردن پوشه یا New Folder و تغییر نام کار با منوی استارت و وارد شدن به This PC در ویندوزهای جدید و My Computer در ویندوزهای قدیمی است.

برای آموزش کامپیوتر از صفر و یادگیری مراحل مقدماتی

بعد از یادگیری باید تمرین کنید تا این فعالیت‌های ساده را بدون فکر و مانند یک عادت سریع انجام دهید.

نرم افزارهایی که در یادگیری کامپیوتر از صفر به شما کمک می‌کنند برنامه‌های paint و calculator هستند که رابط کاربری ساده‌ای دارند.

زمانی که این مهارت را بدست آوردید زمان شروع مرحله دوم است که باید به سراغ تنظیمات بیشتر ویندوز مانند Control Panel و Settings بروید.

Control Panel مرکز مدیریت و تنظیم بخش‌های مختلف کامپیوتر در ویندوزهای قدیمی مانند ویندوز XP است اما از ویندوز ۸ به بعد بخشی با نام Settings اضافه شد با رابط کاربری متفاوت که هدف آن انجام کارهای Control Panel است.

اما به دلایلی Control Panel همچنان در ویندوزهای ۱۰ و … وجود دارد.

در قدم شما باید این ابزار و تمام زیر بخش‌های اصلی آن مثل Date And Time و Language و … را آموزش ببینید؛ زمانی که کار با تنظیمات کامپیوتر را آموختید دیگر صفر نیستید و می‌توانید مطالب آموزش کامپیوتر را به مرحله بعد ببرید.

بهترین روش یادگیری کامپیوتر

اگر قصد دارید آموزش کامپیوتر از صفر را شروع کنید و زمانی زیادی ندارید طبیعتا شرکت در دوره‌های خصوصی یا عمومی کامپیوتر می‌تواند برای شما مفید باشد و اگر زمان کافی برای یادگیری کامپیوتر دارید و می‌خواهید با سرعت پایین‌تری مسیر آموزش را طی کنید کتاب آموزش کامپیوتر می‌تواند برای شما گزینه مناسب‌تری باشد.

چگونه یادگیری کامپیوتر از صفر را شروع کنیم ؟

برای شروع یادگیری کامپیوتر از صفر بهتر است ویدئوهای آموزشی را مشاهده کنید تا با اصول کار با ویندوز آشنا شوید

کسب درآمد از کامپیوتر چگونه است ؟

کامپیوتر یک صنعت بسیار گسترده است و زمینه‌های متنوعی برای کسب درآمد وجود دارد از تعمیرات کامپیوتر تا طراحی سایت و غیره

آموزش کامپیوتر پیشرفته ؟

برای یادگیری کامپیوتر به صورت پیشرفته بهتر است ابتدا اصول را حرفه‌ای یاد بگیرید و بعد از آن یادگیری کامپیوتر پیشرفته را شروع کنید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی